Regulamin i warunki

Kupujący może składać reklamację na zakupiony towar pod adresem mailowym: biuro@syga.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: 

*imię i nazwisko Kupującego, 

*adres, e-mail, nr telefonu kontaktowego, 

*datę zakupu, 

*opis przedmiotu reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego,

*okoliczności uzasadniające reklamację

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie max 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Po wstepnym rozpatrzeniu prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres firmy, nie przyjmujemy paczek odsyłanych za pobraniem. Wszelkich zwrotów wpłat dokonujemy przelewem, po rozpatrzeniu reklamacji.

W myśl zasady "ten się nie myli kto nic nie robi" prosimy o wyrozumiałość gdy wina leży po naszej stronie, dokładamy wszelkich starań by nasi klienci byli finalnie zadowoleni. 

Jednocześnie prosimy o przemyślane zakupy, szczególnie w kwesti doboru kolorów - nie przyjmujemy reklamacji zamówień o niestandardowej kolorystyce, które nie spełniają wizualnych oczekiwań Kupującego, chyba, że produkt ma wady. Również produkty z indywidualnym haftem można reklamować tylko w uzasadnionych przypadkach.