Kupujący może składać reklamację na zakupiony towar pod adresem mailowym: biuro@syga.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
*imię i nazwisko Kupującego,
*adres, e-mail, nr telefonu kontaktowego,
*datę zakupu,
*opis przedmiotu reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego,
*okoliczności uzasadniające reklamację
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie max 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Po wstepnym rozpatrzeniu prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres firmy, nie przyjmujemy paczek odsyłanych za pobraniem. Wszelkich zwrotów wpłat dokonujemy przelewem, po rozpatrzeniu reklamacji.
W myśl zasady "ten się nie myli kto nic nie robi" prosimy o wyrozumiałość gdy wina leży po naszej stronie, dokładamy wszelkich starań by nasi klienci byli finalnie zadowoleni.
Jednocześnie prosimy o przemyślane zakupy, szczególnie w kwesti doboru kolorów - nie przyjmujemy reklamacji zamówień o niestandardowej kolorystyce, które nie spełniają wizualnych oczekiwań Kupującego, chyba, że produkt ma wady. Również produkty z indywidualnym haftem można reklamować tylko w uzasadnionych przypadkach.